Post by permalagearvou on Feb 8, 2022 14:31:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Kick! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Kick! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ god-modus inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Kick! 2022 version ▞▞▞
Crazy Kick! Arkādes spēles uyn
onspeelbaar vanwege advertenties, als je wilt dat de gebruikers ervan genieten, doe dan iets aan de advertentie, moet elke keer dat ik op afspelen klik een advertentie bekijken!!
Ik hou van gekke schoppen, maar in deze game zijn er zoveel advertenties en wanneer je deze game speelt en het voetbal doelt en het is zo grappig 😄😄😄
Het is net als de bal leeft!😘😉👍😍😍🤩
Erg slecht spel
Besteed meer tijd aan het kijken naar add-ons dan aan het spelen van de game.
beetje
Buddy Toss Casual rlau
Het is leuk, alleen advertenties passen veel slechter, maar als je bereid bent wat geld uit te geven, koop dan de geen advertenties
Het is zo'n goed spel waar ik een vriend op speelde op zijn verjaardagsfeestje, dus ik wilde het spelen nu ik weet waarom we het speelden!
De advertenties maken dit spel letterlijk onspeelbaar. Waarom maak je het spel niet gewoon vanaf het begin goed?
Het is zo leuk en ik denk dat het het leukste is dat ik in een jaar heb gehad sinds ik een kind was en ik had geen idee wat ik erover dacht toen ik het de afgelopen jaren op Android begon te spelen en ik heb nog steeds veel plezier ermee
gemakkelijk
Dit is een goed spel, maar het gaat te langzaam.............. ......... JK
Super leuk grappig spel Wel een beetje Ook niet te moeilijk leuk spel
werd totaal woedend aangepakt terwijl alleen echte mensen weten wat er aan de hand is 😡😡
Crazy Kick! Arkadne igre gxax
nou, laten we zeggen dat ik het binnen een week heb verwijderd. De advertentieverhouding is krankzinnig Jarvis en het is steeds weer dezelfde inhoud.
Leuke app voor het verstrijken van de tijd en het bekijken van advertenties
Het is leuk en Milan vint het ook leuk denk ik
De game was in het begin goed maar uiteindelijk begonnen de levels zich te herhalen, de game heeft waarschijnlijk maar 25 levels.
Goed spel heb het eig eig op tiktok gezien en heb het gedownload.
Deze game is best cool, de besturing is heel eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is de bal te schuiven om aan de verdedigers te ontsnappen. Hier is een tip voor het spel: je kunt de bal schoppen en de bal op een andere manier wegvegen, hij is zo overweldigend.
Crazy Kick! 街機 jggd
Leuk grappig spel
Ik snap het concept van advertenties in een gratis game, maar als je 10x meer tijd moet besteden aan het kijken naar advertenties versus de hoeveelheid tijd die je daadwerkelijk aan het spelen van de game hebt, is dat gewoon belachelijk!
Er is zoveel meer advertentietijd dan gameplay. De game is leuk, maar om de twee of drie games is er een advertentie.
goed
Zeer leerzaam spel
Ontdek veel Trucs, Tips en Strategieën voor Crazy Kick! (ANDROID / IPHONE): Bruikbare tips.
Platform. ANDROID, IOS, MAC, PC, PLAYSTATION 4 ... CARRERAS. Crazy Kick! ARCADE. Flight Pilot Simulator 3D. SIMULACION.
Elke keer als ik win is er een advertentie. Elke keer als ik verlies is er een advertentie. Elke keer dat ik de app open, is er een advertentie. Er is een belachelijke hoeveelheid advertenties in deze app. Naast de advertenties elke keer dat ik veeg (om te schoppen), gooit het de bal ver weg van het net. Ik kan niet tegen de advertenties en al het andere dat er mis is met deze app.
Leuk spel maar te veel reclames
makkelijkste spel ooit, maar het heeft niet veel niveaus, na een paar niveaus herhaal je het gewoon allemaal opnieuw.
Leuk spel met leuke uitdagingen en bonuslevels. Geen voegt geen probleem geen overlast. Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.
Het is een schande dat dit is waar game-ontwikkelaars toe zijn gekomen. Weet je nog verslavende games waar er misschien een enkele banneradvertentie is? Het is tegenwoordig walgelijk dat ik geen spel kan spelen dat niet bezaaid is met advertenties. Ik heb nog nooit een game gespeeld met frequentere advertenties, advertenties die niet kunnen worden overgeslagen. Banner reclame. PIP-advertenties. Jullie game-ontwikkelaars zouden je moeten schamen.
Crazy Kick! 12+. Voodoo. Ontworpen voor iPad. #36 in Sport ... Dribble, pass and kick. Real football experience complete with easy controls and enjoyable
Te veel geforceerde advertenties.
Download Crazy Kick! apk 1.18.2 for Android. Dribbel, schiet en scoor!
De game is prima, maar na een tijdje wordt het saai, dus voeg alsjeblieft nieuwe mechanica toe.
Het was echt goed en leuk tot de update, want nu kan ik het niet spelen, het laadt niet, het blijft gewoon op het gele scherm staan met de voetbal erop.
Te makkelijk! Het spel is leuk, maar te makkelijk. Het is bijna alsof het is ontworpen om advertenties te verkopen.